Facebook renunta la rezultate sponsorizate
Se pare ca Facebook a avut parte de ceva incurcaturi cu partea de publicitate, in special cu cea de rezultate sponsorizate. Unii clienti si-au retras reclamele din motive de ei stiute. O veste buna pentru unii, mai putin buna pentru altii, este ca s-a hotarat renuntarea la aceasta zona de rezultate sponsorizate in cautare.
Incepand din luna iulie Facebook nu va mai oferi acest serviciu advertiserilor, iar de la sfarsitul lunii iulie chiar va inceta vizibilitatea acestor reclame pe reteaua sociala. Este vorba de un serviciu lansat in urma cu nici un an, in august 2012. Nemultumirea celor de la Facebook este legata de faptul ca multe reclame cumparate in zona cu pricina vizau promovarea unor aplicatii si jocuri, ceea ce reteaua acopera deja prin alte servicii, mai eficiente (mobile app install ads si Page post link ads).
Oricum, sa nu va imaginati ca nu veti mai vedea reclame pe Facebook, doar ca acea zona de rezultate sponsorizate va fi suspendata. reprezentantii retelei spun ca alte forme de publicitate targeteaza utilizatorul mult mai eficient. De altfel, eficienta si coerenta reclamelor reprezinta un efort continuu in cazul FB.